Re: GSM modul Quectel M10 zapnutí-vypnutí s napájením.

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Pondělí Červenec 28 11:57:03 CEST 2014

http://www.quectel.com/UploadImage/Downlad/Quectel_M12_Hardware_Degsign_V3.3.pdf
Tady pisou, ze sekundu a pak se da sensovat status. Takze bud pouzit jeste
jeden pin a nastwit PWR, nechat procesor at si dela co potrebuje a prerusit
ho od statusu. Pak zas deaktivovat PWR, nebo tam dat klopak, ale te sekunde
se vyhnout neda.
PK