zálohované napájení 12V

Milan Cizek cizek.milan na seznam.cz
Sobota Červenec 26 23:25:42 CEST 2014

Ahoj,

hledám moduly na DIN, ideálně  stejný výrobce, které mi zajistí zálohované
napájení 12V.
Používám MeanWell zálohované zdroje (AD-55A, AD-55B...), ale nyní bych
potřeboval moduly na DIN lištu (a čím menší, tím lépe).

Aktuálně mám potřebu napájení 12V/2A (picoPSU, switch, RB...), ale časem
možná bude potřeba take 48V.
Proto přemýšlím, jestli by nebylo vhodnější mít rovnou zálohované napájení
48V a pak DC/DC měnič na 12V popř. Jiné napětí.

Jsem limitován šíří cca 10-12 modulů, ale pokud by nebylo zbytí, ještě
nějaké místo ušetřím.

Našel jsem např. tohle...
http://uk.rs-online.com/web/p/ups-power-supplies/6657851/ (výrobce a kvalita
neznámá).
To se mi celkem líbí a pak nějaký modul, který by případně z 12V udělal 48V?
Jakou cestou jít, aby to bylo co nejefektivnější bez zbytečných ztrát?

Děkuji.

Milan