Letní OT na víkend / malý kvíz

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Sobota Červenec 26 17:45:49 CEST 2014

Školku mám vedle baráku, ale že by tam pěstovali osiky se mi nezdá. Ta
tady vyroste sama od sebe a to ukrutně rychle. Za 5 let je z proutku
strom, který stíní půl zahrady. Ale asi jsou nějaké specializované
školky pro jejich pěstění, protože jsou tu kusy lesa, kde nic jiného
neroste. Můžu se zeptat revírníka, kde se to shání. Sice na to má školy,
ale když jsem našel v lese lanýže a šel se ho zeptat co to vlastně je,
místo aby mi dal pokutu a vyhnal mě z lesa, tak na to taky koukal jako
tele na nová vrata. Z toho je vidět, že takové zákony na ochranu přírody
mohou vymýšlet jen debilové netušící, že lidi mají i jiné věci na
starosti. Dodnes nevím, kdo by mi měl tu pokutu dát. Asi divoké prase,
které se lanýži živí a tudíž je doopravdy zná.

Mrazík