Letní OT na víkend / malý kvíz

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Sobota Červenec 26 12:27:38 CEST 2014

Zdravím,
  no, to bylo takové vyjádření spíše jen "empirické". On asi nějaký byl, ale
nepocítitelný, a nadto jsme vyslovili hypotézu, že tomu stromu stačí proudění
vzduchu vyvolané jeho vlastním dýcháním - byl docela velký.
  Extrémně přesný anemometr jsme s sebou neměli, ale když si ho představím
s těmi "naběračkami", ten by se určitě taky ani nehnul.
  Zdraví Pavel