RE: Letní OT na víkend / malý kvíz

Pavel Urbancik hw na itherm.cz
Sobota Červenec 26 10:44:11 CEST 2014

Necvicil tam Dan Nekonecny se sumem svistu? :-)

Pavel

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Troller
Sent: 26. července 2014 10:38
To: HW-news
Subject: Re: Letní OT na víkend / malý kvíz

Zdravím,

Mno, mám obavu, že ani ti by nedokázali dlouhodobě generovat takový statický
šum :-). A nebyl to ani Rákosníček (v okolí nebylo žádné rákosí), ani Maková
panenka (v okolí nebyl mák), ba ani Rumcajs s Cipískem (nebylo to na
Jičínsku
:-) ).
  Poradím - šumící objekt je součástí jedné české idiomatické vazby - možná
existuje i v jiných jazycích, nevím :-).

    Zdraví Pavel