reverzace DC ventilatorku

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Červenec 25 22:30:31 CEST 2014

 25.7.2014, 22:21:03

Tak už se to točí, tak jak potřebuji. Měřit nemám čím, ale
subjektivním odhadem se průtok vzduchu ani hlučnost nijak nezměnily.
Zítra ještě udělám nějakej delší test, ale vypadá to, jako technicky schůdná
cesta.
Druhou věcí je, otázka smysluplnosti takového počínání, když novej
větráček stojí pár drobnejch.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz