A8498 thermal pad

Čtvrtek Červenec 24 16:44:31 CEST 2014

Pajkou s hrotem ani nahodou, jedine do pasty a prejet vzduchem nebo
infra. Jak uz zaznelo, hotair stanice jsou celkem levne, ja kupoval
Polskou na Aukru a funguje skvele, teplotu drzi na stupen a docela sedi
podle nastaveni na displeji. Cili nastavim 240-250 stupnu podle
masivnosti pajeneho objektu, vyberu trysku, a vetsinou i bez predehrevu
je hotovo za cca 30s. Pajim takhle uz vsechny mensi SMD soucastky, je to
pohodlnejsi a rychlejsi nez kazde smeti letovat pajkou na 2x... Pastu
mam z ciny uz 3. rok v lednici, trosku dam do strikacky a to se pak vali
rok v dilne na stole a funguje stale. Jen ty pasty z TME ve strikackach
jsou naprosto nepouzitelne, to me ze zacatku odrazovalo nez jsem koupil
tu z CN...