A8498 thermal pad

Čtvrtek Červenec 24 07:42:00 CEST 2014

To je šikovný obvod ale dá se v amatérských podmínkách vůbec připájet? Myslím tím bez horkého vzduchu nebo trouby - klasickou páječkou s hrotem?

Zdravím
L. Kručinský

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jaroslav Buchta
Sent: Wednesday, July 23, 2014 5:53 PM
To: HW-news
Subject: Re: A8498 thermal pad

Dekuji za tip, funguje skvele, z 15V bere cca 2-3mA pri odberu na 4,5V kolem 8-10mA Jen to pouzdro 10+1 vyvodu 2x3mm naletovat na jednostrannou DPS bez masky bylo o nervy, ale sedlo na prvni pokus ;-)
Co je horsi, je izolacni menic 5->15V, zkousel jsem ruzne takove ty kostky 1-2W a ma to hroznou vlastni spotrebu, kolem 50mA skoro naprazdno, pri zatizeni cca 25mA to bere asi 110-120mA z 5V.... Ma nekdo tip na lepsi reseni? Klidne nejaky IC a nejake hotove trafko, oddeleni nemusi byt na tisice V, jen pracovni oddeleni AD prevodniku a napajeni  cidel. Bude to na desce 8x, na cene zalezi. Proudovy odber na 15V bude kolem 30-40mA