Tester tvrdosti zdroje

Jan Hovorka OK1CJH na seznam.cz
Úterý Červenec 22 16:42:05 CEST 2014

Zdravím,

právě je naopak problém, když ten výkonový mosfet na konci je rychlejší než
operák, který ho řídí.

Honza

---------- Původní zpráva ----------
Od: gatilo <gatilo na centrum.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 22. 7. 2014 14:11:30
Předmět: Re: Tester tvrdosti zdroje

"22.7.2014, 14:02:04

Ruzumim (nevim jestli zpravne) tomu tak, ze kolega chtel naznacit, ze
pokud by se pouzil nejaky ultrarychly komparatot co ma zpozdeni 0,7ns
a stoji 50€ /ks, tak neni snadne, to smeti okolo udelat tak, aby
komparoval jen to co ma, a ne to co nema.
Absolutne ale nerozumim tomu, proc by nekdo neco takoveho delal, kdyz
s nejvetsi pravdepodobnosti postaci i LM339, co je jich za € 5 v kazde
drogeriji a bude s nimi tak 100 x mene problemu pri aplikaci.

S pozdravem Pavel
mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz