Tester tvrdosti zdroje

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Úterý Červenec 22 14:07:40 CEST 2014

haha, na toto musim reagovat. V akademickej sfere ano. Ale vo velkych
vyskumnych organizaciach cas na kraviny urcite nie je. Vsetko musi
odsypat, pac ulohou je dosiahnut vysledky a nie filozofovat. Proste to
musi odsypat.
Mal som tu pocas rokov na stazi priebezne par ludi z elektrofakulty v
Bratislave. Ked sa mali moznost zapojit do pracovneho tempa, po prvom
tyzdni tazko zaplakali, ale vacsina sa celkom rychlo chytila a potom na
nich nadavali ked sa vratili naspat do akademickeho prostredia :-)
b.