Tester tvrdosti zdroje

Petr King petr.king na atlas.cz
Úterý Červenec 22 14:03:58 CEST 2014

Ja tomu rozumim tak, ze nejlepe cloveku pomuzete nikoliv tim, ze mu s
NECIM pomuzete, ale ze ho naucite JAK si to udelat sam...
To chapu, jen si nejsem jisty, ze na to mam cas a ze budu v nejblizsich
letech potrebovat resit stejny problem, aby to studium pro mne melo
nejaky prinos.
Nakonec, na googlu hledat umim a nejaka skripta ze skoly bych jeste take
nasel, ale kvuli tomu jsem se tady s dotazem neobracel.
Existuje spousta hotovych, detailne popsanych zapojeni, proto jsem spis
prisel na radu, cim se inspirovat a jak problem resit, abych se treba
vyhnul tem problemum s rozkmitanim operaku, apod.

P.