ked uz sme pri tych zdrojoch...

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Úterý Červenec 22 13:33:50 CEST 2014

Zdravim,
  velmi pekne. Myslim, ze jak to patri do sebe bych asi vylustil
(ten medeny "vodic" z obr 1 do te "vidlicky" z obr 2 a ty toroidy
zrejme kolem nej... Nebo ne ?
  Ovsem oko profesionala ihned zaplesa nad tim telefonnim sluchatkem na obr 3
vpravo dole. To je intercom ? Chapu, ze asi jsou v tom racku dulezitejsi
pristroje, ale tedy volat z tohoto bych mel asi problem, leda by to slo
ovladat nohou :-). Nebo je to jen priposlech, co se deje na te "lince"
vedle :-) ?
  Zdravi Pavel