ked uz sme pri tych zdrojoch...

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Úterý Červenec 22 13:33:27 CEST 2014

Prajem prijemne posedenie pri kave...

Dňa 22. júla 2014 13:01, Petr Simek <psimek na jcu.cz> napísal(-a):

> To cerveny jsou hadice ? Marne si pokousim ozivit princip toho mereni
> SS proudu. Predpokladam ze do jedne civky se pousti stridavy proud
> a na druhe se meri nejake posunuti amplitudy . Nemate nejaky link kde
> by to bylo popsane ?

Ked uz je to letne horko a robim si zase srandu zo zivota, skusim Vam
nacrtnut dalsiu bonusovu odpoved pri konkurze o pracovne miesto senior
designera za dalsich niekolko stovak ecok k zakladnemu platu...

Meraci transformator ma zvycajne nejake jadro. Jadro ma zvycajne nelinearnu
charakteristiku a ma istu hystereziu. Potom si staci uz len spomenut na
tazke hodiny matematiky, konkretne na diferencialne rovnice... Z toho si
staci zapamatat, ze za istych podmienok vznika okrem spektra aj dc posun. A
bonus je za to, ze el. obvody funguju zvycajne aj reciprocne, t.j. dc vam
vytvori aj spravne spektrum... :)))

A potom uz chyba len ta spravna teplota vody... Ako spravne podoktol tuna
dalsi kolega.

A.