Mereni tlaku MS5611

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Neděle Červenec 20 16:39:40 CEST 2014

Castecne spravne - vetsi ano (cca 3m rozpeti), motorovy jen castecne -
motorizovany vetron (elektromotor). Vzhledem k tomu, ze se tato cidla
pouzivaji pro vario vcelku casto, tak necekam naprostou nepouzitelnost. A ze
mne krome varia a vysky zajima i rychlost (ktera pro letani neni az tak
zasadni, tedy krome varovani pred padovou rychlosti), to uz je jen takova
drobnustka. Pokud rychlost nebude, tak to holt cele rozbouram a necham jen
vysku a vario (a to, jak a kdy vario keca, se stejne musi pilot naucit).

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Petr Labaj" <labaj na volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Sunday, July 20, 2014 4:14 PM
Subject: Re: Mereni tlaku MS5611

Jestli to správně chápu, tak je to určeno pro nějaký větší model,
přepodkládám, že motorový.
Nezkusil jste náhodou jen tak ta čidla bez připojených hadiček
dát někam na model (třeba jenom izolepou přilepit na křídlo)
a zkusit nahodit motor (jen na zemi), co to udělá?

Pokud je to takový skvělý mikrofon, tak to zřejmě bude v rumplujícím
modelu ukazovat docela zábavné hodnoty.

PL