Mereni tlaku MS5611

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Červenec 20 16:14:31 CEST 2014

Jestli to správně chápu, tak je to určeno pro nějaký větší model,
přepodkládám, že motorový.
Nezkusil jste náhodou jen tak ta čidla bez připojených hadiček
dát někam na model (třeba jenom izolepou přilepit na křídlo)
a zkusit nahodit motor (jen na zemi), co to udělá?

Pokud je to takový skvělý mikrofon, tak to zřejmě bude v rumplujícím
modelu ukazovat docela zábavné hodnoty.

PL

*******************************

From: "Pavel Kutina" <hw na prelude.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Sunday, July 20, 2014 12:42 PM
Subject: Re: Mereni tlaku MS5611

Tak asi ano, zatim se snazim o miniaturizaci a minimalni zbytecne
navysovani vahy, takze zavirat to cele do nejake komory je reseni pro
trochu vetsi letavce.

Jedna z variant, o ktere jsem uvazoval, byla udelat mrnavou krabicku (z
kazde strany tak o milimetr vetsi, nez je to cidlo, na desce jakz takz
misto je, z nejakeho tenkeho ABS by to melo jit vymodelovat) a tu
prilepit k DPS. Pak jsem si rikal, ze by bylo vyrobne jednodussi to
lepit primo na ten snimac, ale asi mate pravdu a k te puvodni myslence
se vratim, nebudu prenaset mechanicke namahani primo na pouzdo.

Diky.

Pavel Kutina