Mereni tlaku MS5611

Ales Prochaska, Divesoft prochaska na divesoft.cz
Neděle Červenec 20 15:17:39 CEST 2014

Ano, to je rozumne reseni, mechanicky tahle cidla oddelit od
vseho ostatniho. Jeste pozor na teplotni kompenzaci, snimac teploty
vestaveny v cidlu ma jinou casovou konstantu nez samo cidlo a pri
pouziti "hloupeho" algoritmu teplotni kompenzace to po zmene teploty
chvili keca. A o kolisani teploty zde asi nebude nouze :-)

Ales Prochaska