Mereni tlaku MS5611

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Neděle Červenec 20 12:12:44 CEST 2014

No ja bych to rad udelal tak, ze tenka trubicka (nejspis mozaz,
teleskopicke anteny jsou dobry zdroj) bude skutecne jen od cidla ke
kraji desky, nasledovat bude kratky pruzny clen (nejspis silikonova
hadicka, par desitek milimetru) a na nem ta trubice, cele to bude k
montazi do kridla, z kridla mi uz polezou jen tri draty (narozdil od
tradicki koncepce, kdy z kridla vedou dve hadicky a cele mereni je v
trupu - to se mi hodne nelibi uz kvuli rozebiratelnosti, odpojit jeden
tridratovy konektor nebo odpojovat dve hadicky je rozdil). No a cely
modul s procesorem a dvema cidly s trubickami asi do neceho pruzneho
zaleju, takze z toho bude koukat jen konektor na jedne strane a dve
trubicky na druhe.

Je dost pravdepodobne, ze setrvacne sily, teplotni roztaznost a podobne
vesele jevy mi do toho budou zvesela kecat, ale za pokus to stoji. Ony
se podobne roury uz pro modelare vyrabeji (JETI, Hitec), akorat mi
nepasuji do konceptu :)

Uvidime, v podstate mi bohate staci indikovana rychlost (IAS), jako
nemale plus tehle koncepce je, ze z toho referencniho cidla muzu brat
tlak pro vario a vyskomer. Mozna je to slepa cesta, ale necham se
prekvapit, treba to k necemu bude.

Pavel Kutina