Jak jsem si nabehnul aneb double v pacalu na AVR

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Sobota Červenec 19 19:55:08 CEST 2014

On Sat, Jul 19, 2014 at 03:29:19PM +0200, Jindroush wrote:

> Wiring je pomluva - je to obycejny gcc-g++, kterymu jen neco predlepi
> #includes. Co je na tom spatne nebo proc to nevyhovuje?

Nevim, co pan Kutina, ale me na Arduinu vylozene s*re, jak to svazuje
vyvojove desky + vyvojove prostredi + kompilator + knihovny.

Osobne mam rad svobodu a unixovou filosofii "malych nezavislych kosticek",
ktere se s mirnou namahou daji skombinovat dohromady. Takze Arduino
je proste jen zbytecny moloch...

> PS: Flame Pascal vs C++ snad uz v roce 2014, kdy je Pascal snad uz
> definitivne mrtvy, snad provozovat nebudeme :-)

Mate stesti, ze na tohle uz odpovedel nekdo slusne ;-)))

P.T.