Jak jsem si nabehnul aneb double v pacalu na AVR

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Sobota Červenec 19 19:26:00 CEST 2014

Ale jo, ja kdyz jsem se smiril s tím, že to lepsi prostě nebude, tak
jsem taky přes copy-paste dobral toho, ze mi nejaky cizi kod chodi a
jsem schopny si ho priohnout k obrazu svemu.

Jako ohromne plus vidim prave to masivni rozsireni, takze ke kazdemu
prdu se da nekde najit knihovna (minimalne pro inspiraci, ale uz jsem si
taky neco prepisoval prave do toho Pascalu), jako drobne minus vidim to,
ze se ke kazdemu prdu na najit knihovna, ktera za urcitych podminek
(zatazeno, bourka a uprostred mistnosti programator s hromnickou v ruce,
recituje temne mantry) bude fungovat, jen se autor casto zapomina zminit
o tom, jaky ze mysticky postup ma byt dodrzen :)

Jo a netusim proc, ale flash pres ten "driver" USBasp, volany z IDE
Arduina mi trva nekolikanasobne dele, nez kdyz si ho pres avrdude
flashnu rucne, zjevne pro blbuvzdornost nekde nastavena nejaka
zanedbatelna rychlost, jen najit kde (ale nez to najdu, tak to budu mit
cele trikrat odladene i s tou pomalou rychlosti, jen je to opravdu otravne).

Pavel Kutina