Jak jsem si nabehnul aneb double v pacalu na AVR

Sobota Červenec 19 19:06:24 CEST 2014

Kouzlo arduina je v tom, ze je to velmi jednoduche na prvni pouziti -
nainstalujete to jeji IDE (hruza ale kdo nepoznal nic lepsiho, bude
spokojeny), pripojite USB, dale download a za sice dlouhou dobu ale
nakonec bez problemu se program prelozi a nasype do MCU.
Kvalita kodu je dobra, je to normalni C++ prekladane AVR-GCC. Ja mam
arduino rad, nektere zdrojaky knihoven tuneluju, treba trida string je
docela povedena ;-)