Jak jsem si nabehnul aneb double v pacalu na AVR

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Sobota Červenec 19 16:03:14 CEST 2014

Spatne na tom neni nic, krome toho, ze to s Pacalem porad umim lip, bez
ohledu na pokusy o flame :)

A ta pomluva - jasne, vsechno jde, jen to bude chtit trochu vic prace nez
spustit IDE, napsat kod, zkompilovat a nasypat do MCU (jak jsem zvykly z IDE
od Mikroe). To IDE Arduina je tak nebetycne kravsky, ze nechapu, jak to
nekdo muze pouzivat, takze si to cele prekonfigurovat s pouzitim v
normalnejsim editoru, pres nastroke kompilaci a flash, no proste pohoda na
par kliknuti.

No nic, s Arduino IDE tu bojuju uz asi dvacet minut (nastavim preference,
sahnu i do preferences.txt a ejhle, pri dalsim startu se neco provede, neco
ne, proste jak se mu chce, desne fajn).

No nic, nebudu obtezovat, jsem se asi spis chtel jen vykecat.

Pavel Kutina