OT - hrnky s potiskem Zahradnik se bavi

Pavel Poucha p.poucha na papouch.com
Pátek Červenec 18 16:06:29 CEST 2014

No tak bys mohl nějaké holky vytisknout. Několik serv, jednoduchý 8 bitový
procesor, výkonný zvukový výstup, a je hotovo. V podstatě stačí
naprogramovat jen pár hlášek, jako: "Proč jedeš jak blázen?" a "Nechlastej
tolik". :-)

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com
Tel. +420 777 232 485

Papouch s.r.o.
Strašnická 1a, 102 00 Praha 10
Tel. +420 272 732 827
Fax +420 272 681 232

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr
Zahradnik
Sent: Friday, July 18, 2014 3:34 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT - hrnky s potiskem Zahradnik se bavi

Původní zpráva ze dne 18.7.2014 od Pavel Kutina:

> To neni potreba, staci, kdyz si nekoho pronajmes, to vyjde levneji a
> o dost min to boli :) Teda ve srovnani s tou operaci, ten komicky
> prevlek bych si osobne dovedl odpustit.

To bych pak rovnou mohl Zahradník se baví přejmenovat. Nééééé, mně se
jen tak nezbavíte :-) Navíc byste nějaké frcince ani nevěřili, když by
povídala o 3D tisku, leda by vedle mě jen tak stála s vyšpulenou
zadnicí :)

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem