přetečení int v C arduino

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Pátek Červenec 18 14:24:43 CEST 2014

Asi jsem příliš velký začátečník, mohl byste mě prosím nasměrovat jak se
přesně udělá toto:

Dne 18.7.2014 10:55, Jan Waclawek napsal(a):
> V skutocnosti nepotrebujete drzat tie premenne den, hodina, minuta atd. ako
> long, pokojne mohli ostat ako int, len v tych operaciach nasobenia, kde to
> pretecenie nastava, ich treba explicitne pred pouzitim pretypovat na long.

Jak to pak proběhne technicky, ten původní int se  tou operací
přetypování  "odkopíruje" do longu a následně zase zkrátí na int?
Ptám se na to proto abych věděl co se tam přesně děje  a jakou spotřebu
paměti to bude mít.

Děkuji

Zapik