OT - hrnky s potiskem Zahradnik se bavi

Richard Kaliciak hw.kaliciak na stonline.sk
Pátek Červenec 18 11:24:26 CEST 2014

Dobry den,

a este sa k tomu verejne priznal. :-)

Petre, nemusis sa obavat o popularitu, tunajsia kommunita ta sleduje
dostatocne ostro. Len si myslim, ze korelacia vekoveha a intelektualneha
zlozenia tejto konferencie s beznymi uzivatelmi YT je niekde na urovni
+-0,2.
Mne osobne tiez viac vyhovuje priamy link do konfery.

Richard Kaliciak