Includy v C (CCS 550)

Čtvrtek Červenec 17 18:33:18 CEST 2014

Zakladni zvyklosti by se mely dodrzovat, jinak je z toho maglajz. Bezne
je napsat vhodne rozdelene zdrojove kody .c, ke kazdemu hlavickovy
soubor .h, ty .h includovat do potrebnych .c, vsechny .c samostatne
prelozit a slinkovat dohromady. Nenechte se mast knihovnami, to je dalsi
level a neni vetsinou potreba vlastni knihovny pouzivat u neextremnich
projektu.
Jediny pripad, kdy jsem to v posledni dobe porusil, je include pole s
definicemi fontu, protoze se generujou extra aplikaci - ale mam to aspon
s nestandardni priponou .fnt ;-)