Includy v C (CCS 550)

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Čtvrtek Červenec 17 18:27:23 CEST 2014

Debug mě nějak moc netrápí. Všechny složitější věci, co jsem dělal,
provádějí i něco časově kritického, co spolupracije s okolím, takže debug
jsem v MCU ještě nikdy nepoužil. Buď nebyl potřeba, nebo stejně nešel
použít, protože by po zapauzování třeba něco vyhořelo, nebo alespoň
nefungovalo.

PH

Od: Josef Štengl <ok1ced na nagano.cz>
"Ale při dostatečně drsné optimalizaci dostanete stejné nebo lepší výsledky
- on pak liker vyhazuje i volání funkcí a
nahrazuje to přímo výkonným kódem, pokud je funkce dostatečně malá. Ale chce
to vědět co nedělat, respektive se držet
striktně specifikace jazyka aby to pak ještě dělalo to co si autor
představoval :-).

Pravda debug s takto agresivní optimalizací je poněkud těžkopádný a vyžaduje
i trochu jiný styl při ladění. Ale dá se.

Ale stejně je to dneska zvrhlost, ale pokud to děláte pro sebe, tak co je
nám po tom :-D.

Dne 17.7.2014 18:03, Pavel Hudeček napsal(a):
> To jsem taky jeden čas dělával, ale pak mě to přešlo, když jsem to zas
musel likvidovat, až došlo místo ve flashce:-)