Includy v C (CCS 550)

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Čtvrtek Červenec 17 18:19:09 CEST 2014

Aha, chápu.

Ale při dostatečně drsné optimalizaci dostanete stejné nebo lepší výsledky - on pak liker vyhazuje i volání funkcí a
nahrazuje to přímo výkonným kódem, pokud je funkce dostatečně malá. Ale chce to vědět co nedělat, respektive se držet
striktně specifikace jazyka aby to pak ještě dělalo to co si autor představoval :-).

Pravda debug s takto agresivní optimalizací je poněkud těžkopádný a vyžaduje i trochu jiný styl při ladění. Ale dá se.

Ale stejně je to dneska zvrhlost, ale pokud to děláte pro sebe, tak co je nám po tom :-D.

ced