Includy v C (CCS 550)

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Čtvrtek Červenec 17 17:55:35 CEST 2014

Nevyhovoval by vam system
ze si vytvorite glob-deklarace.h
do neho vlozite extern …….
ku kazdej premennej a inkludnete ho k .c suboru?

j.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Hudeček
Sent: Thursday, July 17, 2014 5:48 PM
To: HW-news
Subject: Re: Includy v C (CCS 550)

Zrovna v případě počátku tohoto vlákna z toho asi nakonec tu knihovnu udělám.

Ale není mi jasné, k čemu bych měl vytvářet knihovny v situaci, kdy si jeden zdroják kvůli přehlednosti chci rozdělit na části, které stejně nikdy odděleně použity nebudou.

Příklad:

#include <mega8.h>

#include<glob-deklarace.c>

void cekej (unsigned long n)  {
    TCNT0=0; ms=0;
    while(ms<n) {
#include <cekani.c>
    }
}

void nejakaFunkce1(int nejakyParametr)  {
}

void main()  {
    unsigned char n;

#include <inicializace.c>
    while(1) {
    }
}

#include <preruseni.c>

(konec souboru)

PH

Od: Jan Waclawek <konfera na efton.sk<mailto:konfera na efton.sk>>
>Jsem zvyklý zdrojáky dìlit na rùzné funkèní celky. Dá se s tím pak mnohem
>lépe pracovat, než když je to všechno v jednom.

To je v poriadku. Presne na to sluzi linker, a spominane kniznice.