Includy v C (CCS 550)

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Čtvrtek Červenec 17 16:40:08 CEST 2014

Je to proto, že pří editaci je nevidí. Říci přesně proč, to by chtělo vidět zdrojové soubory.

No, přeložit to možná jde, když budete mít kliku. Ale místo téhle příšernosti by už bylo lepší to mít v jednom souboru,
protože časem narazíte.

Načítat (include) c soubor vůbec, a do h souboru zvláště, je zvrhlost, která by se měla trestat podmíněným zákazem
programování zostřenou o zákaz užívání piva a žen :-)

Smím se zeptat, co vás k tomu vedlo? Doufám, že jste se neinspiroval lwip kódem, ten je také dost zvrácený. Mimochodem,
ten CCS bez úprav ani nepřeloží.

Mimochodem, přirovnal bych to k bastlení stylem vrabčí hnízdo nad talířem s obědem, nebo ježdění s autem po chodníku až do
budov a ještě do patra. Taky to jde :-D

Mimochodem kód k nahlédnutí by nebyl?

ced