Includy v C (CCS 550)

Čtvrtek Červenec 17 16:35:25 CEST 2014

Nevim, jestli neco spatne chapu, ale tradicne se soubory .h includuji do
souboru .c, .cpp,... obracene to je divne a IDE s tim asi moc nebude
pocitat, zvlast, kdyz je to vnorene.
Code::Block to snasi take velmi spatne, neda se v tom pak ladit,
krokovat atp., proste pocita s tim, ze program je v souboru .c Navic uz
si soubory podle pripon tridi a vi co ma prekladat a co ne.