Software pro navrh DPS

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Čtvrtek Červenec 17 14:52:37 CEST 2014

Ako sa podnika na Slovensku, to mna osobne ucia uz vyse 20 rokov, a je mi
naozaj cudne, ze to v tej Vasej databaze nemate zapisane...

No a je to tak, ze aj to Vase super moderne podnikanie musi ktosi
zaplatit... Viete kolko vobec stoji vymysliet a zistit, co by ste mohol
robit, aby ste nikomu nevliezol do kapusty, pripadne nedoj...l kseft?!  :)

A.

Dňa 17. júla 2014 14:28, gatilo <gatilo na centrum.cz> napísal(-a):