Software pro navrh DPS

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Červenec 17 14:28:19 CEST 2014

 17.7.2014, 14:22:06

Klasicke podnikani: delam neco, o co je na trhu zajem .

Moderni (eu) podnikani: delam neco a mam narok za to dostat zaplaceno,
bez ohledu na to, zda o muj produkt nekdo stoji ci ne.

Super moderni podnikani: Jeste jsem nic neudelal, ale mam myslenu ze
bych neco delat mohl a uz chci dostat zaplaceno.

:-(

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz