Software pro navrh DPS

Pavel Poucha p.poucha na papouch.com
Čtvrtek Červenec 17 14:07:21 CEST 2014

Ono je to opravdu tak, že knihovny je třeba udělat sám, nebo každou
součástku pečlivě zkontrolovat. V knihovních součástkách jsou často chyby.
My stále používáme Formicu a taky jsme skoro vše sami definovali.

Pamatuji se na pěknou chybku, když jsem ještě navrhoval: Záměna NE5532 a
NE5534.

S pozdravem

ing. Pavel Poucha

jednatel

 <mailto:pavel.poucha na papouch.com> pavel.poucha na papouch.com

Tel. +420 777 232 485

Papouch s.r.o.

Strašnická 1a, 102 00 Praha 10

Tel. +420 272 732 827