Software pro navrh DPS

Juraj Michálek michalek.jm na gmail.com
Čtvrtek Červenec 17 13:34:43 CEST 2014

Praca na danej vrstve, ostatne potlacene: SHIFT+S,
transparencia uz od verzie 6 (+-autobus) - v menu co vyskoci stlacenim
klavesy L vo verzii 13,14 ide zvlast nadstavovat transparencia pre
jednotlive prvky.
S Formicou som robil 5 rokov ale je to system uplne inej kategorie a uz si
v nom pracu nedokazem predstavit. Dokial som s nou robil tak som bol
spokojny :-)

V com suhlasim je fakt, ze Vam pracu s Altiom musi niekto ukazat, ale to
plati aj o PADSe a vlastne vsetkych "vyspelejsich" systemoch. V opacnom
pripade vznikaju "vysko odborne" recenzie o tom, co dany system ma a dokaze
a co naopak nema a nedokaze.

Uz sme asi OT, bude to chcet pokracovat v inom vlakne...