Software pro navrh DPS

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Čtvrtek Červenec 17 13:34:18 CEST 2014

my pouzivame cajk za vela milionov (plati sa kazdy rok) a symboly a
footprinty suciastok tiez vyrabame vlastne. Rocne sa navrhne, archivuje
a vyrobi radovo 1000 dizajnov.
Jednak existuje nespocitatelne mnozstvo roznych suciastok, ktore sa
pouzivaju takze mat kniznice od vsetkeho je nemozne. Po druhe mame plnu
kontrolu nad procesom, t.j. definuju sa footprinty tak aby sa to dalo
spolahlivo vyrobit, vytvoria sa kniznice preferovanych komponentov a
pod. A nakoniec je to co uz spominal predrecnik - spoliehat sa na cudzie
kniznice je pomerne casto velmi drahe pac su tam vzdy nejake chyby.
b.