Software pro navrh DPS

Čtvrtek Červenec 17 13:24:23 CEST 2014

No to bych necekal, ze si koupim cajk za 200 litru a soucastky si budu
designovat sam jak to delam v KiCadu (no neco se podari i stahnout ;-) )
Nemoznost presouvat hromadne spoje nahrazuji predvidavosti a kdyz to
nevyjde tak zvysenym tempem na mysi ;-)
Co to umi dal krome rychlych sbernic? ;-)
(sranda, no, taky to altium kolega ma - budu se muset nekdy podivat,
kazdopadne KiCad za ty "prachy" je stale dost dobry.)