Software pro navrh DPS

Pavel Poucha p.poucha na papouch.com
Čtvrtek Červenec 17 12:33:22 CEST 2014

Dobrý den,

přispěji textem (viz dole), který mi před časem poslal kamarád. Zná Eagle a Formicu. (Osobně desky již 14 let nenavrhuji, takže to není má zkušenost.)

S pozdravem

ing. Pavel Poucha

jednatel

 <mailto:pavel.poucha na papouch.com> pavel.poucha na papouch.com

Tel. +420 777 232 485

Papouch s.r.o.

Strašnická 1a, 102 00 Praha 10

Tel. +420 272 732 827

Fax +420 272 681 232

Máte-li chuť, navštivte naše stránky  <http://www.papouch.com/> http://www.papouch.com/

mno, jsem z toho Altia trochu zklamanej. Zjistil jsem, ze to s tim programem neni tak slavny, jak to jeho manazeri nabizeji. 3D zobrazeni jakz takz, i kdyz treba obyc.odpor v klasice ve 3D nemaji a jsou tam jen pady pro nej, plno veci proste ve svy knihovne nemaji a nedokazal jsem najit nekde nejaky knihovny ke stazeni, podpora vyrobcu soucastek taky, zda se, neni - ze by dodali knihovni prvek. Tedy musel bych plno veci rucne kreslit....

Taky bych asi musel jit za nekym, kdo mi ukaze, jak se v tom dela, protoze z jejich navodu toho moc vycist nejde - nereknou kde tu funkci najdu a ve video navodech, ktere oni sami delaji, se zobrazuje v menu uplne neco jinyho nez me.

Taky nema to, co ma treba Eagle: vlozim soucastku a ihned ji mam na desce - tady je podobnej (mozna horsi) jako Formika - musim to prohnat nejakou kontrolou a pak vygenerovat prenos do desky - tedy eliminace chyb zadna. Silene mi to vytezuje komp. Schema zacinam tak, ze vlozim soucastku a prvni vlozeni trva 30 sekund.

Kresleni desky - je hezky, ze mi to samo odsune spoje, ale naopak zdrzuje, kdyz mam vic jakychkoliv prvku pod sebou - neustale se pokazde zepta, kterej z nich chci vybrat, nejde udělat selekci dle aktivni vrstvy). Vrstvy medi a vseho nejsou transparentni - je tam i rezim pruhlednosti, ale na to se moc koukat neda.

Secteno, podtrzeno: hrozne jsem se tesil, ze bude sance zlepsit moznosti navrhu….