Software pro navrh DPS

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Čtvrtek Červenec 17 12:14:43 CEST 2014

ono je to stale o tom istom. Je super pouzivat pokrocile nastroje, ktore
su efektivne a usetria vela casu, ale musite na ne mat peniaze.
Zacinajuca mala firma o jednom cloveku, ktory ma predstavu o ekonomike
asi nevyplacne vela tisic Eur na ten najlepsi nastroj, pokial si naozaj
nie je ista ze ho potrebuje.

K tomu mam vtipnu prihodu, ktoru mi rozpraval moj byvaly diplomant. Na
fakulte sa zoskupilo par studentov, ktori si chceli zalozit firmu a ze
idu vyvinut a predavat jedno medicinske zariadenie (detaily nie su
dolezite). Ich business plan bol nakupit navrhovy software za 6000 Eur a
ide sa pracovat.
Neurobili si ani prieskum trhu ci sa take zariadenie vobec uz vyraba a
ci je on na trhu zaujem, a uz vobec nehovorim o tom ze elektroniku sice
vystudovali, ale o elektronike nemali ani paru :-)

b.