Software pro navrh DPS

Peter janiš peto.janis na gmail.com
Čtvrtek Červenec 17 12:00:23 CEST 2014

Zdravim,

cca pri verzii Altia 10.nieco, som robil porovnanie dostupnych ECADov
(Mentor, Altium, Eagle, Zuken,...), v kazdom som nakreslil schemu a PCB (a
to som dovtedy s Altiom este nerobil).
No a co sa tyka integracie do IS firmy a spoluprace s MCAD, mi jednoznacne
najlepsie vyslo Altium (pomer cena/vykon)
Od vtedy je altium uz vo verzii 14, netusim ako sa pohli konkurencne
nastroje, ale na Altium nedam dopustit (aj ked teraz pracujem s Eaglom :-( )
Vo firme ktora chce byt flexibilna pri dizajnovani (schemy a PCB) by altium
malo byt.
Cena sice odstrasuje, ale casom sa vrati. Pokial mate dobre nastavene
kniznice, uz pri kresleni schemy viete kolko Vas bude stat material,
nakupcovi poslete BOM aj s order kodami, navrh PCB je rychly aj vdaka
perfektnemu ovladaniu, 3D navrh setri miesto v tvarovanom housingu,
generovanie dokumentacie pre rozne varianty osadeni.......
Po navrhu Vas kludne moze zrazit auto, dalsi dizajner bude mat kompletnmu a
funkcnu dokumentaciu.

Proste Altium (aj ked sem-tam pada).
p.j