Software pro navrh DPS

Jan Hovorka OK1CJH na seznam.cz
Čtvrtek Červenec 17 11:58:28 CEST 2014

Může te nám prosím poslat screen Vaší nejsložitější desky v KiCadu?

Docela by mě zajímalo, co v tom dokážete.

Kdysi jsem se s KiCadem snažil naučit, ale připadalo mě, že návrh desky
zabere příliš mnoho času.
Aby se pak nestalo, že úspora v nákupu SW bude zaplacena ve výplatě
vývojáře.

Honza

---------- Původní zpráva ----------
Od: Karel M <a8dtljb na gmail.com>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 17. 7. 2014 11:44:18
Předmět: Re: Software pro navrh DPS

"

Motherboard jsem v Kicadu teda ještě nenavrhoval, ale můj původní názor
vycházel z úvahy podložené zkušenostmi, že řekněme 99% uživatelů v čr/sk
dělající se sw pro návrh plošňáků tuhle fičuru pro MB obsaženou v altiu
nevyužije, tedy kicad jej nahradí... To že se najde několik speciálních
případů, kdy Kicad nestíhá, ještě neznamená, že původní myšlenka neplatí.

K.

Dne 17. července 2014 11:09 Pavel Hudeček <edizon na seznam.cz