Software pro navrh DPS

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Čtvrtek Červenec 17 11:09:15 CEST 2014

Vzorový návrh problém "jak udělat MB v Kicadu" nijak neřeší.

Vzorový návrh slouží k řešení problému "vůbec netuším, jak by taková věc
měla vypadat".

Já ovšem vím, jak to má vypadat, dovedu si představit, jak bych to dělal v
Mentoru, nebo Altiu, ale teď bych byl rád, aby mi Karel M. poradil, jak
postupovat, pokud to chci dělat v Kicadu. Dejme tomu, že už sedím na
houpačce zhotovené z provazu zavěšeného na stromě v lese, kam jsem šel dle
rady O. Kozumplíka a mám na klíně noťas s právě nainstalovanou nejnovější
verzí Kicadu:-)

PH

Od: Jan Waclawek konfera na efton.sk(mailto:konfera na efton.sk)
K mnohym obvodom byvaju vzorove navrhy. Nikdy som sa o x86 nezaujimal, ale
nemyslim si, ze by to mohlo byt nemozne taky ziskat.