OT - hrnky s potiskem Zahradnik se bavi

Jan Hovorka OK1CJH na seznam.cz
Čtvrtek Červenec 17 10:40:08 CEST 2014

Hrnek zdarma ke každé prodané 3D tiskárně.  Ještě by to chtělo tácek k 2D
tiskárně :-)

Honza

---------- Původní zpráva ----------
Od: Petr Zahradnik <clexpert na clexpert.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 17. 7. 2014 10:38:13
Předmět: Re: OT - hrnky s potiskem Zahradnik se bavi

"Původní zpráva ze dne 17.7.2014 od Pavel Kadečka:

> Dají se ty hrnky koupit v e-shopu? Nejlépe za symbolickou, dotovanou
> cenu. Nebo ještě lépe - zadarmo, je to přeci skvělá reklama ;-) Ale
> není to nutné, lidem se to líbí, tak za to dají i peníze.

Koupit se nedají. Ale co myslíš, proč jsem je nechal vyrobit? Pro sebe
ne... No jasně, že jsem je nechal vyrobit na rozdávání fanouškům
projektu Zahradník se baví. Jen ještě musím vymyslet, za co je budu
rozdávat. Kdo mi s tím pomůže?

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem