Software pro navrh DPS

Petr Kubáč petrkubac na 802.cz
Středa Červenec 16 21:55:21 CEST 2014

Krasa - znovu jsem se presvedcil ze na rozdil od ceskych "tunelovych staveb"
CERN nejsou vyhozene penize danovych poplatniku (zcela vazne - no flame
prosim)

Zdravi Petr Kubac

http://hackaday.com/2014/07/14/cern-shows-off-new-kicad-module-editor/

http://www.ohwr.org/projects/cern-kicad/wiki/WorkPackages

Marek

Oni hlavne funguju sposobom nikto vam nemoze dat viac ako my dojazeme
slubit. Takze neviem ako daleko sa dostali, alebo ci mali len velke oci...

Kicad mi byl také doporučen, jeden večer jsem si s ním hrál, ale žádnou
podporu pro zmíněné věci jsem tam nenašel. Tak nevím, zda si tu svojí verzi
nedali nějakm bokem.

Nevim jestli jsem pozadu nebo popredu moje verze Kicadu je uz postarsi -
build 2010-05-05 BZR 2356 ale v ikonovem svislem menu vlevo poslední ikona
dole je

"Show / Hide microwave panel tools" s poznamkou "this is experimental
feature" a po kliknuti na tuto ikonu se vpravo objevi novy svisly panel s
nastroji pro vypocet nejruznejsich patvaru fungujicich jako LC mikrovlnne
prvky a diferencialnii vedeni definovane delky tam je taky.

Zdravi petr Kubac