OT, ale jen mírně - # v http adrese

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Středa Červenec 16 16:55:42 CEST 2014

Zdravim,
  existuje treti cesta, prave overena ve FF:
  - instalovat Ghostery. To je velice universalni blokator vsech trackeru a podobnych "web bugs". Zajimave, ten tynt je pomerne novy, asi pred mesicem jsem ghostery rekonfiguroval a povoloval blokaci vsech trackeru (to je jednou za cas potreba, jak pribyvaji), ale ted jsem zkusil pitaval.cz a tynt mi hlasil, ale neblokoval - bleskurychle jsem opravil :-).
    Zdravi Pavel