RFID tagy, ctecky

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Středa Červenec 16 06:43:32 CEST 2014

Diky,
ten HTRC11001 pouzdro i cena vzorna, obsolete neni, super.

A ted jeste otazku - porad v tom totiz docela plavu - jak je to s
kompatibilitou tech ruznych tagu na 125kHz? Neboli: treba ten HTRC - je mi
jasne, ze s tim bez problemu prectu ty obsolete tagy od NXP z rodiny HITAG
- vsak jsou taky stejna rodina:) Ale budu s tim cist rovnez ty tagy
ATA5551M od Atmelu? A co jsem pochopil, tak jsou hromady 125kHz tagu s
ruznou velikosti a organizaci pameti: to ze z kazdeho tagu cte uplne jinak?
Neboli co tag, tak v MCU musi byt jiny kousek kodu?

Marek