STM32F0 periph. library

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Úterý Červenec 15 21:13:16 CEST 2014

Co jsem zatím zkoumal, tak to nikdo nepoužívá. Čímž nechci říct, že to
nejde. Ale co s tou výjimkou v takovým pidi systému uděláte ? C++ je
dobré, používám dědičnost, polymorfizmus, šablony, snažím se však
vyhnout výjimkám a dynamické alokaci paměti. Dle mého soudu se to do
kontroléru bez OS s MMU prostě nehodí. Snad se bez toho obejdete.

Mrazík