Novy Eagle 7 (was Re: Software pro navrh DPS)

Jan Hovorka OK1CJH na seznam.cz
Úterý Červenec 15 21:01:52 CEST 2014

Zdravím,

File/export/script

Vypadne z toho textový soubor a z něho si nakopírujete / přejmenujete /
smažete dle libosti

Otevřít novou knihovnu.  File/script  a je hotovo.

Honza

---------- Původní zpráva ----------
Od: Peter Janiš <peto.janis na gmail.com>
Komu: hw-list na list.hw.cz
Datum: 15. 7. 2014 20:39:02
Předmět: Re: Novy Eagle 7 (was Re: Software pro navrh DPS)

"
No vieš, aby som si na spravovanie knižníc kupoval externý program, mi príde
uletené. Predsa aj programátori MUSIA maž niečo s čím si uľahčujú
testovanie.
Buď som blbý, alebo fakt v eagle nejde vymazať naraz viac prvkov z knižnice,
kopírovať jestvujúci symbol do nového, premenovať viacero prvkov naraz
(aspoň formou tabuľky) a pod......

p.j