Software pro navrh DPS

Petr Kubáč petrkubac na 802.cz
Úterý Červenec 15 20:06:02 CEST 2014

>Oni hlavne funguju sposobom nikto vam nemoze dat viac ako my dojazeme
>slubit. Takze neviem ako daleko sa dostali, alebo ci mali len velke oci...

>Kicad mi byl také doporučen, jeden večer jsem si s ním hrál, ale žádnou
>podporu pro zmíněné věci jsem tam nenašel. Tak nevím, zda si tu svojí verzi
>nedali nějakm bokem.

Nevim jestli jsem pozadu nebo popredu moje verze Kicadu je uz postarsi -
build 2010-05-05 BZR 2356 ale v ikonovem svislem menu vlevo poslední ikona
dole je

"Show / Hide microwave panel tools" s poznamkou "this is experimental
feature" a po kliknuti na tuto ikonu se vpravo objevi novy svisly panel s
nastroji pro vypocet nejruznejsich patvaru fungujicich jako LC mikrovlnne
prvky a diferencialnii vedeni definovane delky tam je taky.

Zdravi petr Kubac