Proudova zatez pro testovani zdroju

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Červenec 13 15:20:57 CEST 2014

Taky se mi ta zátěž moc líbí.
Kdyby se někomu chtělo namalovat ten tišťák v SMD provedení nějaké
rozumné velikosti (třeba 0805), to by byla paráda...
Ta LCD panelová měřidla se dají nějakým fíglem zapojit i tak, že
umožňují společnou zem. Takže pak by stačil jen jeden zdroj.
Ještě tam pak případně dát přepinatelný snímací odpor 1R pro přesnější
nastavování malých proudů.

PL