A8498 thermal pad

Neděle Červenec 13 14:24:30 CEST 2014

O chlazeni mi nejak nejde, odber bude asi 10-30mA z 5V (spis jsem
zvedavej, jestli se mi to na tenhle proud podari vyladit...) Libi se mi
na tomhle obvodu, ze je levny a ma napajeni z vystupni strany, cili by
mohl mit maly odber z 24V napajeciho napeti (to je z DC/DC menice)
Je to ve fazi overeni prototypu, tak jestli ma nekdo osvedceny lepsi
obvod pro tyto ucely, sem s nim.